در شماره 232 مجله درون مـهرماه 1388 مطلبی راجع بـه دعای عظیم الشان و معروف چهل کلید بـه چاپ رسید کـه بازتاب بسیـار وسیعی داشت و استقبال بسیـار چشمگیری از آن بـه عمل آمد، طرز درس کردن جانمازی با کاغذ رنگی درون اینجا لازم مـی دانم کـه از پیـام های شما سپاسگذای کنم.

بسیـاری از عزیزان اظهار داشته اند کـه چگونـه معجزه وار درون کارهایشان گشایش ایجاد شده و چگونـه قدرت آیـات الهی را درک کرده اند و چگونـه با استفاده از برنامـه ریزی ضمـیر ناخودآگاهشان، توانسته اند بـه آرامش برسند. طرز درس کردن جانمازی با کاغذ رنگی خداوند بزرگ را بسیـار شاکرم کـه حقیر را واسطه خیر، آرامش و گشایش به منظور خوانندگان مجله بسیـار موفق خانواده سبز دانسته و از مکانـهای دوری درون ایران به منظور تهیـه این کتاب تماس گرفته اند کـه حتی اسم این مکانـها را هم نشنیده بودم و این حاکی از آن هست که چقدر این مجله محبوب مردم سراسر ایران مـی باشد. طرز درس کردن جانمازی با کاغذ رنگی از این جهت بـه مدیران و دست اندرکاران این مجله تبریک مـی گویم و خداوند آنـها را درون اجر این کار شریک بگرداند. اما این دعا متشکل از 40 بند مختلف از آیـات خاصی از سوره های مختلف قرآن مـی باشد کـه ترکیب آن آیـات و نحوه خواندن آنـها، بـه طرز گفته شده درون کتاب باعث فتح، نصرت، گشایش بخت و کار و ابطال پدیده زیـان آور سحر و جادو مـی باشد.

همانطور کـه گفته شد این دعا از حضرت زهرا (س) روایت شده و خود این بزرگوار بر این دعا مداومت داشته اند و گفته شد اگر شخصی بـه طرز خاصی آن را بر آب، گلاب، نبات و زعفران بخواند و بدمد و از آن بخورد و با آن غسل کند، بخت پنجاه ساله اش باز گردد و همچنین اگر بین زن و شوهر الفتی نباشد و بگو مگو بینشان زیـاد باشد از فضل خداوند بـه محبت یوسف و زلیخا مـی رسند و چنانچهی احساس کند کارش بـه سامان نمـی رسد و مرتب بـه مشکل برخورد مـی کند یـا برخی خانمـها کـه حتی امتیـازات خاصی هم دارند امای بـه خواستگاری آنـها نمـی آید ( انگار بـه چشمـی دیده نمـی شوند ) یـا اگر هم خواستگاری دارند کارشان بـه سرانجام نمـی رسد یـا حتی اگری احساس بستگی و سحر مـی کند و کارش کم رونق باشد، خواندن این دعا مـی تواند بسیـار کارساز باشد، اگری این دعا را بر گلاب بخواند و به صورت خود بمالد با حرمت مـی شود و اگر مرتبا این کار را تکرار کند صورت وی نورانی و جذاب خواهد شد بـه طوری کـه همـه او را دوست خواهند داشت و اگر نزد بزرگان رود با وی با حرمت و احترام برخورد مـی کند و همچنین از مکر مکاران و سحر ساحران و از شر همـه مخلوقات جنی و انسی درون امان خداوند مـی باشد.

اما شاید برخی ها بگویند مگر مـی شود این دعا چنین خواصی داشته باشد؟ درون پاسخ این عزیزان مـی گویم مگر غیر از این از آیـات مبارکه مـی توان توقع داشت! مگر مـی شود از آیـات قدرتمند قرآن کاری برنیـاید. اینـها کـه مسایل بسیـار پیش پا افتاده ای هستند. پاسخ این پرسش را خود قرآن نیز فرموده هست که { هو شفاء و رحمة للمومنین } یعنی آیـات قرآن سراسر شفا و رحمت هست برای مومنین، مگر مـی توان شکی درون آن داشت. باز خداوند درون قرآن مـی فرماید { ذالک الکتاب لا ریب فیـه هدی للمتقین – الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلوة و مما رزقناهم ینفقون } ( آیـات 3و2 سوره بقره) یعنی قرآن کتابی هست که هیچ شک و شبهه ای درون آن نیست و برای هدایت متقین هست –انی کـه به غیب ایمان دارند و نماز مـی گزارند و در نعمت و برکتی کـه به آنـها داده ایم، دیگران را سهیم مـی کنند.

بدانید کـه هر چه بخواهید مـی توانید درون قرآن پیدا کنید، موکلین قدرتمند آیـات قرآن، زمانی کـه خوانده مـی شوند، نزد شما حاضر مـی شوند و خواهش دل شما را کـه خلیفة الله مـی باشید برآورده خواند کرد، منتها حتما واقعا بـه کار و به قدرت آنـها ایمان داشته باشید و باور ذهنیتان مثبت باشد و امـیدوار بـه فضل خداوند و رحمت واسعه او باشید. روایت هست که اگر ایمان داشته باشید مـی توانید کوهها را جابجا کنید. همانطور کـه از ترجمـه آیـه فوق نمایـان هست { الذین یومنون بالغیب } ایمان بـه غیب و نادیده ها و نیروهای غیبی، بعد مـی توان گفت اگر بـه آنـها باور داشته باشید و در دلتان کوچکترین شبهه ای نباشد قطعا نیروهای غیبی به منظور مشکلات شما کارساز مـی باشند و اگر الان درون حال خواندن این مطالب مـی باشید، مطمئن باشید مشیت و اراده خداوند بوده که تا تغییری الهی درون زندگیتان رخ بدهد، زیرا متا فیزیکدان ها مـی گویند کـه هیچ اتفاق، جریـان، تصادف و پیشامدی اتفاقی نیست و از قبل درون ملکوت به منظور آن برنامـه ریزی شده هست و همان طور کـه مـی دانید یکی از نامـهای خداوند < مسبب الاسباب > مـی باشد یعنی اگر خداوند بخواهد خیری بهی برسد شرایط و اسبابی را فراهم مـی کند که تا تغییری رخ بدهد. ان شاء الله کـه خواندن این مجله و دعای فوق و مطالب دیگر این کتاب به منظور شما سبب ساز خیر، آرامش، ثروت و از همـه مـهمتر رضایت پروردگار باشد.

از فضه خاتون روایت شده هست که: طرز درس کردن جانمازی با کاغذ رنگی روز جمعه بـه خدمت سرور خود، حضرت زهرا (س) وارد شدم و دیدم ظرف آبی درون دست آن حضرت مـی باشد و در آن دعایی مـی خواند و به آب مـی دمد. از او پرسیدم کـه چرا درون این ظرف مـی دمـید؟ وی پاسخ داد: این دعای چهل کلید است، هری درون روز جمعه ظرف آبی پاک آورد، این دعا را بر آن بخواند و بر آن بدمد، از آن بخورد و با کمـی از آن آب غسل کند (کمـی از آن آب را درون ظرف بزرگتری بریزد و با آن آب غسل کند) بخت 50 ساله اش باز شود و اگر درون بین زن و شوهر الفتی نباشد و با یک دیگر بگو مگو داشته باشند اگر این آب را درون طعامشان بریزند و هر دو از آن طعام بخورند بـه قدرت الهی بـه محب یوسف و زلیخواه مـی رسند و چنانچهی احساس کند کـه جادو شده هست اگر آن دعا را بر آب مخلوط با گلاب، نبات و زعفران بخواند و بخورد و با آبی کـه این دعا را بر آن خوانده غسل کند، بـه فرمان حق تعالی باز گردد و هری کـه مـی خواهد نزد بزرگان برود اگری این دعا را بر گلاب بخواند و بر صورت خود بمالد، با حرمت مـی گردد و چنانچه با آب آن غسل کند خداوند او را از جمـیع حوادث حفظ کند، همچنان از مکر مکاران و سحر ساحران و از شر همۀ مخلوقات درون امان خداوند مـی باشد.

گاهی انسان احساس مـی کند کـه کارش بـه سامان نمـی رسد و انگار گره ای درون کارش مـی باشد، بعضی از خانم ها دارای امتیـازات خاصی هستند اما انگاری آنـها را نمـی بیند که تا به خواستگاریشان بیـاید و اگر هم بـه خواستگاری بیـایند کارشان بـه انتها نمـی رسد.

معلوم هست اگر این افراد مشکلات ماورایی دارند (اگر چنانچه مشکل خاصی از خودشان نداشته باشند) مـی توانند توسط این آیـات الهی آن را بـه راحتی رفع کنند و از آن بستگی ها خود را رها سازند و به آرامش برسند.

در واقع فیزیولوژی سحر از نظر متافیزیک را مـی توان چنین بیـان کرد کـه هر فردی درون اطراف خودش درون هاله ای قرار دارد و از نظر تشبیـهی پوششی نظیر پوستۀ تخم مرغ وی را فرا گرفته و متناسب با وضعیت روحی، روانی، و جسمـی کـه شخص احساس مـی کند این هاله، بزرگ و کوچک و رنگی مـی شود، زمانی کـه بر روی این هاله انرژی منفی مـی نشیند یـا بـه سمت این هاله انرژی منفی جریـان مـی یـابد این انرژی سنگین منفی، اجازه رسیدن انرژی ها مثبت و سودمند را بـه شخص نمـی دهد.از این رو شخص هر روز درمانده تر از روز قبل مـی شود و با تقویت این باور درون ذهنش و قبول این مسئله از طریق ضمـیر ناخودآگاهش خود بـه خود وارد وادی فنا مـی شود لذا شایسته هست برای برخورد با چنین حالتی کـه انسان را وارد فازهای منفی مـی کند و جلوی ترقی و پشرفت و بخت انسان را سد مـی کند، از برخی از آیـات قرآن استفاده کرد کـه آن آیـات دارای موکلین خاصی هستند و آن موکلین دارای قدرتی مـی باشند کـه با خواندن آنـها بـه طرزی خاص مـی توان جلوی این نوع پدیده ها را سد کرد و در واقع سحر را باطل کرده و این امر از نظر علمای قرآنی کاملاً تأیید شده هست حتی زمانی کـه پیـامبر بزرگوار اسلام را برخی از کافران سحر کرده بودند، جبرئیل بر وی نازل شد و دستور خواندن چهار قول را بـه وی داد.

سوره یـاسین نیز دارای خواصی هست که درون کتاب کلیـات اسرار و رازهای موفقیت با شرح کامل درج شده هست اما با توجه بـه این کـه این سوره قلب قرآن نامـیده شده هست و دارای موکلین بسیـار نیرومندی مـی باشد، زمانی کـه این سوره خوانده مـی شود، موکلینش احضار مـی شوند ( اگر چه شما آن ها را نمـی بینید ) و با توجه بـه حضورشان هر نوع بستگی و انرژی منفی راخنثی مـی کنند درون نتیجه هر شخصی کـه هر روز خود را با خوانده این سوره آغاز کند چنان مورد حمایت و حفاظت این موکلین قرار مـی گیرد کـه هیچ چیزی نمـی تواند بـه او آسیب برساند و خود بـه خود کانال های انرژی کـه باعث رسیدن رزق وسیع مـی شوند، باز خواهند شد از امام رضا (ع) سوال شد کـه آیـا سحر و جادو حقیقت دارد و ضرر مـی رساند؟ ایشان فرمودند: بله و موجب خسران است. درون قرآن آیـات متعددی بـه این موضوع اشاره مـی کند از جمله : آیـه 102 سوره بقره.




[معجزه چهل کلید | وب سایت شخصی امـید دین پرست طرز درس کردن جانمازی با کاغذ رنگی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 19 Aug 2018 13:39:00 +0000